Gimnastyka


BABCIA.TV ZAPRASZA

Ćwiczenia dla młodzieży po 50-tce


Koniec leżenia, czas wrócić do formy!

Weekend z naszym uroczym trenejro.

Piotr Suski - trener personalny, który pokaże na żywym organizmie że można...
Obejrzyjcie koniecznie:

 

 

Narodowy Fundusz Zdrowia wraz z Exercise is Medicine Poland przygotował inspirujące ćwiczenia dla wszystkich. W tym filmie trening na niestabilnym podłożu np. na poduszce. Film z komentarzem lekarki Anny Mrozek, trenerki Małgorzaty Perl i fizjoterapeutki Joanny Zabłockiej-Leonowicz.

 

Rodzinne ćwiczenia.

W tym filmie przedstawiamy trening wzmacniający.

W tym filmie propozycja aktywnej przerwy w siedzeniu.

W tym filmie trening interwałowy.

Poranne rozciąganie z "Pytaniem na śniadanie" i NFZ - część 5. Rodzinne ćwiczenia .

Trening oporowy z ręcznikiem.

W tym filmie trening z krzesłami.

Trening koordynacji ruchowej.

Trening na niestabilnym podłożu.

Trening poprawiający siłę mięśniową.

Trening interwałowy - Tabata

Rodzinny trening interwałowy

Trening taneczny

Aktywna Rodzina

 

 

„Aktywny senior w domu” to bezpłatny program profilaktyczny ukierunkowany dla osób starszych pozostających w domu. Seria filmów z prostymi do wykonania ćwiczeniami jest publikowana każdego dnia na stronie fizjoterapiaporusza.pl oraz na kanale Ministerstwa Zdrowia na YouTube. Do każdego ćwiczenia załączone są komentarze ekspertów odnośnie do tempa oraz liczby powtórzeń do wykonania, a także zachowania właściwej postawy ciała.

 

 

 

 

Poniżej udostępniamy jeszcze kilka materiałów z serwisu YouTube z zastrzeżeniem, iż nie każdy zestaw ćwiczeń jest odpowiedni dla każdej osoby, o czym trzeba pamiętać. Kontynuując jednak dotychczasową aktywność, na pewno warto zainspirować się tą, oraz podobnymi propozycjami trenerów różnych aktywności ruchowych.

 

Trening dla seniorów 60 + i osób z nadwagą to zestaw prostych, ale skutecznych ćwiczeń odchudzających i usprawniających ciało.

Ten zestaw usprawni Twoje ciało, zwiększy zakres ruchów w stawach, rozluźni spięte mięśnie, otworzy klatkę piersiową dając przestrzeń do oddychania pełną piersią, wzmocni brzuch i ramiona.